1. Wypełnij formularz zamówienia usługi diagnostyki kondycji serca.
2. W ciągu 48 godzin kurier dostarczy na wskazany adres zestaw do diagnostyki:
a) urządzenie event holter
b) zapas elektrod na odpowiedni okres czasu
c) instrukcję postępowania i sposób wykonywania badań
3. Kurier rozpakuje przesyłkę, podpisze umowę na wykonanie usługi na podstawie Państwa dowodu tożsamości, wyda zestaw do diagnostyki i pokwituje odbiór kwoty na poczet usługi.
4. Jeden egzemplarz umowy zostaje u Państwa drugi zabiera kurier.
5. Od momentu odjazdu kuriera mają Państwo 10 godzin na rozpoczęcie badań. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z przypinaniem lub funkcjonowaniem urządzenia w każdym momencie trwania usługi, mogą Państwo dzwonić na nr infolinii: 601 157 976.
6. W okresie od uruchomienia urządzenia każde badanie przesyłane jest do analizy na platformę telemedyczną a po zakończeniu serii badań oceniane i opisywane są przez naszych specjalistów kardiologów.
7. Po upływie okresu usługi określonego w umowie zgłosi się do Państwa kurier DHL o umówionej wcześniej godzinie po odbiór urządzenia oraz przekaże wyniki badań wraz opinią i zaleceniami jednego z naszych specjalistów kardiologów.
8. Mogą Państwo lub Państwa lokalny lekarz prowadzący uzyskać dostęp do platformy telemedycznej aby na bieżąco obserwować swoje wyniki. Dostęp udzielany jest jako dodatkowa usługa za opłatą 50 PLN miesięcznie.
Dla lekarzy
Podaj nazwę przychodni
Dla pacjentów
Podaj nazwę przychodni
TinMed 24
Centrum Monitoringu Telemedycznego
tel. +48 601 157 976
mail bok@tinseh.com.pl